Friday, June 18, 2010


iDa berkata2 tentang ku d DaLam hati


"nurul"
dia niey ramah orang nyer..
dia cm xpenah ark nengok dak2 company lain..hua..hua..hua
act dia adea mmber kt KEM SYRUZZ niey
'cT asmah hameed sulTan'
earlah nama mmbr dia..Tp..??
NURUL niey xpena ark ngaku e2 mmbr dia..cian an??? hahahahaha
NURUL garang orangnyer..
first time aku nengok dy,cam combong jew..
tpi ble da lame knl bru tau pangai dia..ciap jd bezfwen agy..ananan
kami mmg s'kpla aa..
kami xska mengutuk orang,
tpi klau bab nak mengata kt orang mmg serah kt kami aa..
HAHAHA..lwk jer.
pea2 un..NURUL niey mmg baik orangnyer,
aku slalu minjam barang2 dia..
bedak,bju,suaQ,losyen n mcm2 la..
tp dia wt dunnow jer..
lam atiey dia tataw aa cm ner..
mesti Ngutuk aku abis2 aa hahaha..
mesti dia ckp cm niey..
"PMPUAN NIEY XDAK ORANG LAIN DH KE DIA NK PINJAM???
asyik pnjam barang aku jer."
aa..mesti dia ckp cm niey an..???
"KANTOI ARK NURUL.."KTA KU D DLM HTI HAHAHA...
btw thanXx ea kasi aku pinjam mcm2 dri kmu,,
GONNA MIsS YOU CAYUNK.!
PEA2 AN,HRP2 DPT JMPA LGI NNTI..
bia aa p'pshbtan ney kekal campay bla2..
HOPE OUR FWENSHIP TILL DA END..AA...CAM2..
-SAMA JER- :)
TAKE CARE,NAMAU NAKAL2...

AKU RINDU SAYANG KAMU!!

No comments:

Post a Comment