Friday, June 18, 2010




PABILA TASHA B'KTA2 D DLM ATIEY N TERCATAT D ATS S'KPNG KERTAS UNTUK AKU


ko masih ingat x lst time sampai kt kem syruzz ni..
mla2 kte xde la kwn rapat sgt time tu an..
tpi lme k'lmean kte jdi cm aDik b'raDik dh..
k'mna pn b'sma,ssah senang pn sma2..
aku harap kte akan kkalkn p'shabataan ni smpai bla2 lah..
apa aku nk tulis agy ek..:p
erm...
pasal ko yg aku dpt lht lah kan..
ko ni baik orangnya,ska tlg orang..
best kwn dgn ko..
tpi k'kdang ko da gak yg dasyatnyer..
ko garang dlm istilah yg elok ckt tegas la..ehe :p
smue dak takut...THE HULK(HAHA)


HMM...
apa2 pn memori kta b'sma kat kem ni,
aku akn ingat s'lmanya,
hrap ko mcm tu arh..
ska duka kta b'sma2 jga,so ingat ar wt kenangan haha..


wei,aku da tulis bkn2/merepek arh...
kalo aku bca blik msti aku gelak..hahaha
pas blik rmah nnti msti aku rindu kat ko anD ida,,
kita kn da cam family kt sini.
rindu korg gler2 lah..


kalo ada salah @ silap aku harap 0-0 arh..
minta maaf lah
mma jujur aku kata aku sdih nak tinggal lorg semua


GONNA MISS YOU LAH!!
NATASHA EBBY REEZAL LOOI

No comments:

Post a Comment