Monday, November 15, 2010

kenangan

KeNaNGaN yG sEnTiAsA tErPaHat Di HaTi

by Nur Syafiqah Ibrahim on Monday, November 15, 2010 at 7:58pm

Eh,skema la mamat ni!!! SKEMA!! e2lah titik2 p'mulaan p'kenalan aku dan c dia.Nak tau x?? Aku rasa aku la mnusia yang paling hepi bila dapat kenal diri dia. Dala hensem,baik sgt3! tp yg pling pntg dia jga solat. 2 dah cukup membahagiakan aku memiliki dia. Hari demi hari kami lalui bersama. Tak kira senang ke susah ke dia tetap ada dengan aku. Baikkan dia? baik sgt2. Dapat mengenali diri dia ibarat satu anugerah dari Allah yg x ternilai rasanya nak dibandingkan dengan benda lain. Kitaorg gdh2 2 biasa la,sbb org tua2 cakap gaduh 2 merapatkan hubungan. tapi yeke?? Satu hari,masa nak balik keja aku eksiden! wah..dia

la orang 1st yg tunggu kad wad kecemasan 2. muka dia risau sangat. Sayang jugak ek dia kat aku..hehe perasan la konon msa 2. Tapi mengharapkan panas sampai ke ptg..sebaliknya plak yang jadi. Tiba2 dia hilang macam 2 ja..aku call,mesej. Risau sangat2 msa 2 takut pape jadi kat dia..yela kan dah sayang. Hanya Allah ja yang tau betapa risaunya aku masa 2! Ke hulu ke hilir fikirkan dia. Ya ALLAH,selamatkan la dia. 2 ja yang mampu aku buat malam 2. Bak kata orang malam 2 semua serba xkena, nak pejam mata sesaat pun xboleh. Tiba2 esok 2 dia cakap "abg dah xboleh teruskan hubungan ni,family abang nak abg cari org yang dah keja". Ya Allah msa 2 menitik air mata,mulut kelu xboleh nak ckp pape. Kenapa selama 4tahun sekarng bru c

kp? kenapa ika yang jadi mangsa? kenapa aku ditakdirkan mengenali dia? Kenapa dia buat macam ni? Apa salah aku, apa dosa aku? Bersalahkah aku sebab aku seorang pelajar??! Dimna silapnya aku? korang nak tau x? rasa mcm kena panah petir dah masa 2,hancur sume harapan..nak berdiri pun dah xmampu..terketar2 tangan. Masa 2 aku fikir nak bunuh diri j

e..xfikir dah benda lain..tp Allah masih sayangkan aku. Menitik air mata aku malam 2, sujud depan Allah,fikir dimana silapnya aku..menangis aku depan Allah. sesak nafas masa 2..rasa hilang separuh dari hidup aku. Hubungah yang dibina selama 4 tahun,hilang sekelip mata. Ya Allah! dugaan Engkau xterpikul rasanya. Tak kuat nak hadapi semua ni. "Abang,ingat tak lagi pantun ni?" Kerana skema kita mula bertengkar, Kerana skema kita mula berkenalan, Kerana skema ku mula sedar, Kerana skema ku tidak keseorangan. "ingat x lagi?" ika akan ingat

sampai ke akhir hayat ika!! Dalam kesedihan 2, aku mula kenal seseorang. "Abang,dia baik mcm abg,tapi abang lagi baik.tau x?" maaf buat insan bernama bukhary..saya tak mampu terima awak..sayang saya pada dia xternilai rasanya. Tak da penggenti diri dia bg aku. Tak dak sapa pun. Ya Allah,aku mohon,kembalikan rasa sayang kami,aku tak sanggup nak lalui hari2 esok tanpa kehadiran dia. Ya Allah, terimalah doaku ya Allah. Satukan kami dengan rahmat dan kasih sayangMU. E2 ja yang aku mampu berharap. "Abang,mengenali abang pada ika 1 kebahagiaan,m

emiliki abang 1 keistimewaan". Ika rindu senyuman abang,rindukan kasih sayang abang. Tak mampu sangat nak teruskn hidup. Lemah sangat rasa. Hari ni aku xjamah sikit pun makanan. Rasa tak tertelan makanan 2 sume. Kenangan ni akan terpahat selamanya di hati ika,abang! ika xkan lupakan walaupun sikit. NEVER! kecuali Allah hilangkan ingatn ika dan Allah amek nyawa ika. Kalau e2 yang mampu buat abang bahagia ika redha. Sedih sangat2. Tak terucap dengan kata2. akhir sekali " IKA SAYANGKAN ABANG"



No comments:

Post a Comment