Saturday, November 6, 2010

TINGGAL KENANGAN

WALAUPUN CINTA YG KAU BG KPDA AK HNYA S'KTIKA,TP AK AMAT M'NYAYANGI MU,*BYK KNGN YG KAU TGGAL KN KPDA AK UNTUK M'NGIGATI MU*

aku masih myintai mu,

masih sperti dlu,

wlau pon ku thu aku skdar btpuk sblah tngan..

aku msih sperti yg kau knali dhlu,

myayngi dri mu, myntai dri mu, mngsihi dri mu, mrndui dri mu..

tetap sma sprti dhlu.

sayang,

msih kah da ruang utk ku kmbli hdup bsma mu???

sayang,

sjak kta bjauhan aku x prnah mlpa kn mu,

aku msih mghrap kn ksih mu bsemi smula..

aku selalu mdoa kn agar kta ber1 smula..

saling myayngi, saling mrndui, saling myintai..

tapi... entah mgpa bgtu pyah utk ku mnerima insan lain dlm hti ku

selain dri mu..

aku sndri x mngerti knpa aku hrus trus mnanti dri mu,

sdang kan sdah trang lagi bsuluh..

kau tlah mpersia kan ksih ku pd mu..

sayang,

izin kan dri ku myayangi dri mu sperti dhlu..

sayang,

aku tetap mnanti dri mu.

.

DULU, KINI & SELAMANYA......

yg aku sndri x thu smpai bila..............................

No comments:

Post a Comment