Sunday, November 28, 2010

bila mula2 kenal n smpi akhir



awk..note ni khas untk awk..

tapi mase ni awk da bukan saya punye..

harap awak bace ye..

ni kisah kite dlu2..

mase mule2 kite knl..

awak layan sy baik sangt..sy pun layan awk dgn baik..

best kan tyme tu..

saya da buad awk jtuh haty kat sy..

awk mule sygkan sy.. n sy pun sygkan awk sanad2..:)

sy syg awk mcm sy sygkan diri sy..

betape pentingnye awk dlm hdup sy,awk tau x?

awk cakap awk tau sume tu...

tapi knp awk sangup mduakan saya?

kenape awk sanggup tpu sy?

saya ta kisah pun kalau awak nak org laen..

tapi y pentngnye awk kena bgtao sy dlu..

awk tau x sy sedih sngt bile dapat tau tu sume dari orang lain..

bkan dari mulut awk sendiri..

kenape awk?knp awk buad sy mcm ni?

tapi..tak mgape awk..

sy sygkan awk..sy boley trima tu sume..

saya tau semua orang buad kesilapan kan..

dlu awk sentiase ade wktu utk bsame sy..

walau awk sibuk skalipun..

mase awk mmg ade utk sy wlpun sekejap..

dlu,awk slalu kol ,txt sy ..

kalu sy ta rep o jwb pngln awk..

awk msty akan cri sy smpai dapat...

dlu,kalu kite gado..

awk msti akan pujuk saya..

awk ta penah pun nak bkasar dgn sy..

baikknye awk...

dlu awk slalu ckp y awk sygkan sy..

awk rndukan sy..

dlu awk buad segala2nya utuk sy ,

sehinggkan sy betul2 jatuh hati dengan awk..

sbb AWK..sy sangup ta trima cinte owg laen..

semuanya sbb sy nak awk sorang je..

sy tak na owg lain..

dlu bila bcakap dengn awk,kalu boleh sy nak awk happy je..

sy tak nak awk terluka sbb sy..

dlu semua mslah sy sy akan mgdu dekad awk sbb sy da anggap awk sebahgaian dari hidup sy..

penting nye awk dalam hidup sy...

tapi...

awk skrg da brubh..

knp awk?

knp awk lyan sy pun cm nak x nak je..

ap slh sy?

mase kite putuskan utk jumpe 1st time arytu..

awk layan sy baik jew..

baik sngt.thx awk..sy syg awk...tp....

sehinggakan sy terjumpe somethng dlm fon awk..

sy bukan sngja nak check fun awk..

tapi tuhan nak tunjukkn sy sesuatu pasal awk..

haty sy menangis awk..

sy sedih awk..

rupanye ini sbbnye awk da brubah..

ini sbbnye awk da layn sy mcm ni

ni sbbnye awk?

kalau awk dah ad dye..

knp awk layan sy mcm sy ni kekasih awk?

knp awk tamak sangt?

knp awk ta bley lansung na jujur dgn sy?

knp msty awk na tpu sy lagi.?

knp awk?

awk..nak tau x..hati sy sakit sangt awk..

tiap mlm air mate sy mgalir sbb awk..

awk pk x perasaan sy mase awk buat sume tu?

bila sy minta penjelasan awk..

awk boley lagi suruh sy think positive?

ape mksdnye sume ni awk?

awk masih lagi tak nak mgaku?

awk....

cukup la buad sy terseksa..

sy da cukup hipokrit hanya untuk

try trima kesalahan y awk buad..

sy try utk maafkan awk hanya kerna sy tak nak kehilangan awk..

tapi..sampai bile sy nak tpu diri saya?

smpai bile sy nak trus mcm ni..

awk..

sy happy n bhagia bila kenal awk..

wlpun cara perkenalan kita agak ringkas..

sy hargainya..

awk ..after ni try la utk setia pd seorang aje..

syglah sye sepeti awk sygkan diri awk..

awk..trima kasih kerna layan sy dengan baik..

thx cz ta penah marah sy..

kalau lah awk tahu..

saya ta penah marahkan awk wlpun awk selalu ingt sy marahkan awk..

sy syg awk...

saya tak akan pernah lupakan awk!

awk jage diri baik2..

jangan abaikan pelajaran..

insyaallah..

maafkan sy awk..



No comments:

Post a Comment